Ta strona używa cookies
Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny umcs.pl zostały zainstalowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
Zapraszamy na IV Międzynarodową Konferencję Naukową „Marketing w procesie internacjonalizacji rynku”, która odbędzie się w dniach 31 maja – 2 czerwca 2019 r. w Lubelskim Centrum Konferencyjnym (ul. Grottgera 2, Lublin).
Wydarzenie organizuje Katedra Marketingu Wydziału Ekonomicznego UMCS we współpracy z Katedrą Marketingu i Logistyki Narodowego Uniwersytetu „Politechnika Lwowska”.
Konferencja jest już kolejnym spotkaniem naukowców w celu wymiany wiedzy i prezentacji wyników badań naukowych. Dotychczasowe edycje zgromadziły naukowców specjalizujących się w problematyce marketingu, logistyki w wymiarze międzynarodowym i krajowym, zarówno z Polski jak i Ukrainy.
W tym roku w trakcie konferencji obchodzony będzie jubileusz 50-lecia pracy naukowej prof. Genowefy Sobczyk, pracownika Katedry Marketingu UMCS.