This page uses cookies
Due to the settings of your browser and in order to facilitate the functioning of the umcs.pl webpage, the cookies have been installed. By continuing to use this webpage, you accept their usage. You can change this in the settings of you browser.
Dear Students,
UMCS Faculty of Economics and International Student Office Centre for Education and Study Services cordially invite international Students to a workshop with a representative of the OEX VCC. The company, which operates, among others, in two offices in Lublin, specialises in professional customer service and hires many international employees.
The Event is organised as a part of the project entitled The power of relations - działanianarzeczwzmocnieniapotencjału UMCS w zakresieobsługistudentów z zagranicy, based on the agreement no. BNP/WTP/2023/1/00023/U/00001 between Maria Curie-Skłodowska University in Lublin and Polish National Agency for Academic Exchange.
The meeting entitled "OEX VCC is Hiring: Launch Your Dream Career in Poland – A Workshop for International Candidates" shall take place on the 5th of December 2024 (Thursday) at 1:15 p.m. in the quiet zone of the library in the Faculty of Economics. The event shall last for about two hours. It will host up to 25 participants.
The event shall be held in English.
Students who are interested in participating in the Event should complete the forms attached to this notice (Appendix no. 1., 2. and 3.) and email them at international.students@mail.umcs.pl or deliver them to the International Student Office in Grześ Dormitory, ul. Langiewicza 24, room no. 11. Deadline for submitting applications: 2nd December 2024, 3 p.m.
About OEX VCC:
Interested in a career with a fast-growing and innovative company? We are OEX Voice Contact Center, a leading outsourcing company specializing in customer experience services and solutions. We are a major player in the Polish contact center industry, with a growing presence in international markets.
Over the past 15 years, we’ve partnered with well-known brands such as Affidea, Allegro, Empik, and T-Mobile. With six operational centers across Poland and a team of over 1,700 specialists, we deliver high-quality customer service in a variety of languages.
Our company utilizes cutting-edge technology, including proprietary process automation tools and AI-powered voicebots and chatbots, to enhance our services. We have been recognized for our excellence in numerous rankings and awards, including "Diamenty Forbes," "Gazele Biznesu," and the "Polish Contact Center Awards."
Want to learn more? Visit our careers page at https://oex-vcc.com/en/career/ to explore our services, values, and career opportunities.
Project financed by PolishNationalAgency for Academic Exchange under the NAWA Welcome to Poland Program
Drogie Studentki, Drodzy Studenci,
Wydział Ekonomiczny UMCS oraz Biuro ds. Obsługi Studiów i Studentów Zagranicznych Centrum Kształcenia i Obsługi Studiów serdecznie zapraszają Studentki i Studentów do udziału w spotkaniu z przedstawicielem firmy OEX VCC. Firma ta zajmuje się prowadzeniem profesjonalnych biur obsługi klienta i zatrudnia wielu obcokrajowców, między innymi w swoich dwóch siedzibach w Lublinie.
Wydarzenie jest organizowane w ramach Projeku The power of relations - działania na rzecz wzmocnienia potencjału UMCS w zakresie obsługi studentów z zagranicy, realizowanego na podstawie umowy nr BNP/WTP/2023/1/00023/U/00001 zawartej pomiędzy Uniwersytetem Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie a Narodową Agencją Wymiany Akademickiej.
Spotkanie zatytuowane "OEX VCC is Hiring: Launch Your Dream Career in Poland – A Workshop for International Candidates" odbędzie się 5 grudnia 2024 r. o godz. 13:15 w strefie cichej biblioteki Wydziału Ekonomicznego. W wydarzeniu może wziąć udział maksymalnie 25 uczestników/uczestniczek.
Wydarzenie będzie prowadzone w języku angielskim.
Osoby chętne do udziału w Wydarzeniu powinny wypełnić dokumenty załączone do niniejszego ogłoszenia (Załącznik nr 1, 2 i 3) i przesłać je mailowo na adres international.students@mail.umcs.pl lub dostarczyć osobiście do Biura ds. Obsługi Studiów i Studentów Zagranicznych w Domu Studenckim Grześ, ul. Langiewicza 24, pok. nr 11. Termin składania zgłoszeń: 2 grudnia 2024 r., godzina 15:00.
Więcej o OEX VCC:
Interesuje cię kariera w szybko rozwijającej się i innowacyjnej firmie? OEX Voice Contact Center to wiodąca firma outsorcingowa specjalizująca się w usługach i rozwiązaniach z zakresu obsługi klienta. To ważnym gracz w polskim sektorze contact center, z rosnącą obecnością na rynkach międzynarodowych.
Przez ostatnie 15 lat OEX VCC współpracował ze znanymi markami, takimi jak Affidea, Allegro, Empik i T-Mobile. Dzięki sześciu centrom operacyjnym w całej Polsce i zespołowi ponad 1700 specjalistów zapewnia wysokiej jakości obsługę klienta w różnych językach.
OEX VCC wykorzystuje najnowocześniejszą technologię, w tym zastrzeżone narzędzia automatyzacji procesów oraz oparte na sztucznej inteligencji boty głosowe i chatboty, aby ulepszyć oferowane usługi. Firma została doceniona w licznych rankingach i nagrodach, w tym „Diamenty Forbesa”, „Gazele Biznesu” i „Polish Contact Center Awards”.
Chcesz dowiedzieć się więcej? Odwiedź stronę https://oex-vcc.com/en/career/, aby zapoznać się z usługami, wartościami i możliwościami kariery w OEX VCC.
Projekt finansowany przez Narodową Agencję Wymiany Akademickiej w ramach Programu NAWA Welcome to Poland
Interested in a career with a fast-growing and innovative company? We are OEX Voice Contact Center, a leading outsourcing company specializing in customer experience services and solutions. We are a major player in the Polish contact center industry, with a growing presence in international markets.
Over the past 15 years, we’ve partnered with well-known brands such as Affidea, Allegro, Empik, and T-Mobile. With six operational centers across Poland and a team of over 1,700 specialists, we deliver high-quality customer service in a variety of languages.
Our company utilizes cutting-edge technology, including proprietary process automation tools and AI-powered voicebots and chatbots, to enhance our services. We have been recognized for our excellence in numerous rankings and awards, including "Diamenty Forbes," "Gazele Biznesu," and the "Polish Contact Center Awards."
Want to learn more? Visit our careers page at https://oex-vcc.com/en/career/ to explore our services, values, and career opportunities.