Konsultant/ka Wsparcia Technicznego – 1 Linia (język polski)

Numer referencyjny
1391/2017
Data dodania
17.07.2017
Data ważności
30.09.2017
Rodzaj oferty
Praca stała
Branża
Inne
Miejsce pracy
Lublin
Nazwa Firmy
Convergys International Sp.z.o.o.
Profil firmy

Jesteśmy amerykańską korporacją, zajmujemy się zarządzaniem relacjami z klientami, zatrudniamy 125 tysięcy osób w ponad 150 contact centers znajdujących się w 31 krajach.

Dane kontaktowe
Strona www
Wymagania wobec kandydatek i kandydatów

• Komunikatywność i nastawienie na pracę z ludźmi,
• Wysoka kultura osobista i orientacja na potrzeby klienta,
• Pozytywne nastawienie do pracy,
• Biegłość w obsłudze sprzętów elektronicznych
• Zainteresowanie nowymi technologiami

Zakres zadań

• Telefoniczne rozpoznawanie potrzeb klientów
• Rejestracja zgłoszeń od klientów i budowanie z nimi właściwych relacji
• Udzielanie wsparcia klientom w zakresie problemów technicznych
• Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń
• Współpraca z innymi poziomami wsparcia technicznego i inżynierami serwisu
• Dbanie o wysoką jakość obsługi

Oferowane warunki

• Umowa o pracę
• Atrakcyjne wynagrodzenie z systemem premiowym
• Bogaty pakiet socjalny
• Szkolenia przygotowujące do pracy

Sposób aplikowania

Wszystkie zainteresowane osoby zachęcamy do przesłania CV na adres: rekrutacja.lublin@convergys.com

Uwagi

Do przesłanej aplikacji prosimy o dodanie poniższej zgody na przetwarzanie danych osobowych: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Convergys International Sp. z o.o., al. Wojska Polskiego 62, 70-470 Szczecin, w złożonych przeze mnie dokumentach, w tym na przetwarzanie ich w przyszłości – dla celów związanych z procesem rekrutacji. Niniejszą zgodę składam dobrowolnie i oświadczam, że zostałem poinformowany o uprawnieniach przysługujących mi na podstawie ustawy dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r. po. 922 z późn. zm.)”

Znajdź ofertę