Strateg budowania marki pracodawcy

Z inicjatywy Wydziału Filozofii i Socjologii, Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej oraz IACL - Międzynarodowe Stowarzyszenie Ekspertów Komunikacji i Przywództwa podpisały porozumienie o współpracy, którego celem jest uruchomienie i poprowadzenie nowego kierunku praktycznych studiów podyplomowych STRATEG BUDOWANIA MARKI PRACODAWCY. Employer Branding Strategist.

Studia będą pierwszym w Polsce prowadzonym na uniwersytecie kierunkiem kształcącym strategów odpowiedzialnych za budowanie marki pracodawcy od wewnątrz na zewnątrz organizacji. W założeniu organizatorów studiów ich absolwenci będą ekspertami potrafiącymi opracować i wdrożyć skuteczną strategię budowania marki pracodawcy, przekładającą się na rozwój biznesu, a także na realizację założonych celów strategicznych organizacji.

Studenci, po zdaniu dodatkowych egzaminów, będą mogli ubiegać się o międzynarodowy certyfikat – Certified Employer Branding Strategist (CEBS©) pod patronatem brytyjskiego komitetu norm i standaryzacji - BSI (British Standards Institution).

Kadrę dydaktyczną, obok renomowanych wykładowców Wydziału Filozofii i Socjologii UMCS, stanowią znani, doświadczeni praktycy i trenerzy biznesu, m.in.:

  • Miłosz Brzeziński – trener biznesu, autor bestselleru: „Głaskologia”,
  • Magdalena Żmijewska – trener, praktyk biznesu, była dyrektor HR w MTV Networks, pracuj.pl, obecnie HR Practice Leader w IACL,
  • Andrzej Bętkowski – ekspert w Brytyjskiego Instytutu Standaryzacji w Polsce (BSI),
  • Joanna Antoszewska-Komorska – kierownik produkcji w TVP Lublin. Wiceprezes Zarządu Polskiego Centrum Mediacji O./w Lublinie,
  • Robert Kaszczyszyn – członek  Zespołu  do  Spraw  Wprowadzenia  Mediacji  w  Polsce. Współzałożyciel  stowarzyszenia  Polskie  Centrum  Mediacji. Jest mediatorem od  1998  roku. Łącznie przeprowadził ponad 3,500 mediacji,
  • Rafał Kołodziej – projektant strategii i usług. Właściciel firmy Greenhat. Strategy & Service Design. W ostatnich 5 latach przeprowadził samodzielnie lub był członkiem zespołu w projektach strategicznych dla ponad 50 różnych firm i instytucji publicznych (m.in. Amica Wronki, Sodexo, ERGO Hestia, ING Bank Śląski, Allegro, Raiffeisen POLBANK, Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej, Składy VOX, Urząd Patentowy, Telewizja N, Polpharma, Endo),
  • Justyna Piesiewicz – praktyk i doradca w zakresie budowania marki. W ciągu roku uczyniła jedną z firm trzecim, najbardziej pożądanym pracodawcą w Polsce. Prezes Zarządu IACL – Międzynarodowego Stowarzyszenia Ekspertów Komunikacji i Przywództwa.

Również po raz pierwszy w Polsce na studiach podyplomowych zostanie zorganizowany dzień z gośćmi specjalnymi:

  • Andrzejem Borczykiem – praktykiem, Dyrektorem HR, Microsoft,
  • prof. Rafałem Ohme – ekspertem w dziedzinie psychologii, komunikacji i badań nad mózgiem. Założycielem NEUROHM, firmy badawczej, która testując marki i komunikację integruje podejście tradycyjne psychologii z biometrią i emocjami.

Uruchomienie pierwszej edycji studiów planowane jest w listopadzie 2015 roku. Szczegółowe informacje nt. nowego kierunku studiów, terminów i warunków rekrutacji już wkrótce. Dodatkowe informacje: justyna.piesiewicz@iaclpoland.pl, tel. 602 788 880.

    Aktualności

    Data dodania
    18 września 2015